Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Besöksräknare

Publicerad 2010-08-19 23:24:24 i Allmänt,

Jag har tidigare haft besöksräknare från www.webbverktygen.se men nu verkar det som att den helt har lagt ner, vilket är jättetråkigt tycker jag, jag gillade den jättemycket och den hade ju visat alla besök hittils. Så nu är den totalt borta och jag har lagt till en ny från www.susnet.se
Den är inte fullt lika trevlig som den förra men den fyller sin funktion och jag kan ändra den efter eget tycke.

Inom några dagar ska jag även titta lite på koden här på blogg.se och se om jag kan ändra utseende på min blogg lite.

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Publicerad 2010-08-20 16:58:50

Om du vet hur man ändra header för du gärna säga till mig...har en bild jag vill ha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela