Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Jag vann!!

Publicerad 2010-08-11 09:21:18 i Allmänt,

http://stickig.blogspot.com/ hade en utlottning av en jättefin virkad filt i somras och jag vann. Häromdagen damp den fina filten ner i min brevlåda (Eller rättare sagt jag fick snällt springa ner till kvantum och hämta den med två trötta gnälliga ungar men skam den som ger sig.) Filten är så gosig och mysig så det är inte riktigt klokt och den har till och med finare färger i verkligheten.

Så här glad blir min lilla tös när hon ligger i sittern med nya filten:




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela