Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Medeltidsklänning

Publicerad 2010-08-10 21:36:08 i Alster,

Nästa helg så ska vi på lajvträff med det gamla lajvargänget. Det är år och dag sen som man träffade dessa och det ska bli jättekul. Inte för att det behövs alls men jag tycker att det är kul så jag har sytt en klänning till Alissa inför helgen och jag är jättenöjd. Hittade en gammal duk på second hand med tjockt fint linne som jag har slaktat för ändamålet.
Någon som vågar sätta pengar på hur länge den får förbli vit??

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Publicerad 2010-08-10 21:42:05

Fin fin!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela