Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Tossor igen...

Publicerad 2010-07-31 23:21:03 i Alster,

Då var det dags igen och den här gången är jag riktigt nöjd. Jag har sytt nya tossor och den här gången hamnade resåren på yttertyget och de blev rätt storlek. Nu är min modell nästan helt klar känner jag och jag är så nöjd :)
Jag har även luskat lite om vad min gravida vän tycker om dem och det verkar som att hon gillade dem massor vilket innebär att det kommer bli ett litet paket till den nyfödda bebisen med en babyfilt och tossor och kanske en liten mössa, det får vi se om jag kommer på hur man gör ;) Allt i blått då hon är traditionell av sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela