Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Warhammerturnering

Publicerad 2010-07-19 00:31:54 i Allmänt,

Det här inlägget är väl främst dedikerat till alla ultranördar :)
I helgen har sfExcalibur haft sin sommarturnering och jag och Jonas deltog som vanligt med vår Tyranidsarmé. Försts matchen mot Black templars vann vi på runda tre då den andra armén var utplånad. Andra matchen mot chaosmarines var jämn men då marinespelaren gjorde fantastiska saves så fick han ett killpoint mer än vi och vann matchen. Tredje matchen var jag hemma hos lillasyster Diana som fyllde 19 och Jonas spelade mot Imperial Guards. Efter ytterligare en jämn match förlorade han och vi var ute ur turneringen. Vi avslutade med en match mot en annan tyranidsarmé på skojs skull och nu när jag var tillbaka bakom tärningarna så var den andra armén utplånad efter runda 3.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela