Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Nysydd sjal!

Publicerad 2010-11-09 21:51:17 i Alster,

Jag har haft ett grönt tygstycke liggandes i sylådan länge och jag har hela tiden tänkt att jag skulle sy en sjal av det. Ikväll gjorde jag slag i saken och klippte och sydde och så här blev resultatet:
Ignorera röran ;)
Den är inte lika bra som mina köpta sjalar men den fyller helt klart sin funktion... Ska prova den lite mer senare...

Kommentarer

Postat av: Diana

Publicerad 2010-11-09 22:07:09

jag har alltid fått för mig att det var en sjal redan :O nåja, snyggt jobbat syrran <3

Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI - ska gifta sig i Thailand!!! ♥ ♥ ♥

Publicerad 2010-11-19 20:15:17

Men borde man inte veta hur en play-symbol ser ut när man är 65?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela