Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Buzzador

Publicerad 2010-09-07 18:39:49 i Allmänt,

Jag är en buzzador!
Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Vill du också bli en Buzzador?
Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Trulsa_vargmoder): Buzzador


Den här gången ska jag Buzza om Sensodyne tandkräm:
Sensodyne Rapid är en ny tandkräm för dig med ilningar i tänderna. Tack vare en innovativ formula ger den inte bara långvarig lindring av ilningarna vid regelbunden användning - Sensodyne Rapid lindrar också ilningarna på endast 60 sekunder.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela