Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Dock Mei-Tai

Publicerad 2011-01-19 08:30:00 i Alster,

Alissa har länge haft en remsa lakansväv som vi bundit upp hennes docka med på ryggen. Inte så inspirerande men om mamma bär Elvira så ska väl Alissa så klart få bära sin bebis med. Sara var här och vi pratade om just Mei Tai eller docksele och att hon tänkte köpa till Linnea. Jag blev dock sugen på att prova att sy så när jag ändå sydde gjorde jag två, en till Linnea och en till Alissa...

Mönster: Eget
Tyg: Svart Ditte från IKEA, Ljusblå lakansväv från kasserat lakan, Svart tyg med flicka på från Jysk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela