Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Kuddfodral till soffan

Publicerad 2011-01-30 01:59:52 i Alster,

Jag har länge tänkt sy kuddfodral till alla fula kuddat i soffan, ljusblå och röda från IKEA, ingen höjdare helt enkelt. Nu när vi skulle ha besök av tjejligan kände jag mig tvingad att se till att det blev lite mer stylish i vårt hem... Inte för att det syntes i slutändan men jag kände mig nöjd iallafall.
Tyg: IKEAs Ditte, Gardin från second hand!

Kommentarer

Postat av: Diana

Publicerad 2011-01-30 10:28:31

Vad snygga de blev :)

Postat av: Pia

Publicerad 2011-02-10 07:08:17

Vad duktig du e på allt Helena! Verkligen kul att du lägger ut det i en blogg med. Tittar in med jämna mellanrum och kollar efter uppdateringar.

Ha det bra!

Postat av: Rebecka

Publicerad 2011-02-28 13:31:05

Så fina de blev :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela