Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Giftemål

Publicerad 2012-01-29 23:37:12 i Allmänt,

Torsdag den 26/1 klockan 11.00 rymde vi tillsammans med våra barn och en kompis och gifte oss i stadshuset. Vi varken tog massa bilder eller la så mycket energi på det men jag är väldigt glad över att vara en gift kvinna!
Ringen:


Blombuketten jag fick på stadshuset
Alissa har gjort sig fin helt själv!!!


Min fina man!! 


Elvira äter is och klubba ;)


Tyvärr inga bilder på mig, det är ju nästan alltid jag som står bakom kameran :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela