Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

kortis i batterierna

Publicerad 2013-10-03 07:37:38 i Allmänt,

jag har i några dagar haft problem med att min telefon stänger av sig i tid och otid. igår såg jag att det var helt uppsvällt, känd säkert det här tänkte jag... så en tur till malmö och väl där försöka hitta ett batteri...

finns det några batterier till min telefon då? inte en chans, det är ju inte en samsung galaxy s.

tack för den televerket, jag behöver ju ett batteri nu!

väl hemma beställde jag ett, fraktfritt, snorbilligt, på batteriexperten med garanterad leverans dagen efter om man beställer innan 17.... när jag beställer är klockan 17.16 så jag får förhoppningsvis batteriet på fredag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela