Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Nattuggla

Publicerad 2011-01-24 01:19:42 i Allmänt,

Och som vanligt sitter jag uppe alldeles för länge, jag blir alldeles för trött och inte en endaste kommentar har trillat in på bloggen! Jag gör helt klart någonting fel för besökare, det är det dåligt med... Kanske kan underlätta om man gör lite reklam för bloggen kanske? Och visst känner man sig lite som en hycklare när man är med i tävlingar och länkar till tävlingen, vem ska hitta dit liksom???

Kommentarer

Postat av: stubbetufsa

Publicerad 2011-02-03 23:40:04

Hei!

jeg vil bare varsle deg om at i kveld vant du et par tøvde votter!

Send din adresse til *[email protected]* (uten stjernene'), og snart vil du få pakke i posten!

Klem!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela