Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Bortglömd

Publicerad 2011-03-28 22:58:39 i Allmänt,

Jag blir lite ledsen när man bestämmer med folk att man ska träffas, man viger hela dagen åt den personen för att man sagt att man ska träffas. Barnen orkar inte med att man träffar flera olika, jag orkar inte med att träffa många olika på en dag, jag är nöjd med en per dag. Men så hör personerna inte ens av sig. Man tjatar lite grann, men får inget egentligt svar... Senast idag hände det, och trots att personen nog har giltig anledning så känns det ändå lite trist då det har hänt mig nu två gånger inom loppet av några dagar. 

Nåja, i morgon kommer en kompis hit, vi ska laga lite mat och snacka lite skit, trevligt med lite sällskap helt klart! 

På onsdag ska jag ner till Lund och leka med barnen i parken. Då hoppas jag på att jag ska få min nya fina Zara trigreen. 

Torsdag och fredag har jag inget inplanerat ännu men man skulle kanske höra med finaste Jenny om jag skulle komma dit och umgås lite!!
Liten sneak peak på nya sjalen:

Kommentarer

Postat av: Jenny Borgström

Publicerad 2011-03-29 08:46:09

Jenny tar gärna emot besök fredag fm =)

Kram

Postat av: A-M

Publicerad 2011-03-30 15:03:35

Så himla tråkigt med människor som gör så, man blir så ledsen när man siktat in sig på att göra en sak och skippat annat och sen blir det ändå inget av. Med tiden lär man sig att undvika bestämma med såna personer som har dålig respekt för andras tid.



Verkar ha missat ytterligare en av era Lundadagar...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela