Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Garnvinda

Publicerad 2010-12-01 08:26:00 i Allmänt,

Heter det så?? Jag har köpt massor av ullhärvor (De har ullhärvor här i stan, 200 gram för 20 kronor, kan det bli bättre) och de behöver nystas för att man ska kunna göra någonting med dem. Den första härvan nystade jag utan att ha en garnvinda och det var TRASSLIGT!!! Sen hittade jag den här för 40 kronor på second hand. Helt fantastiskt!!
Här har jag börjat nysta mitt bruna garn. Konstigt nog ser det mer orange ut på kortet. På stolen hänger min haruni och i bakgrunden ser man min nya trådgardin som hänger för balkongdörren.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-07 19:45:27

Hej

Tänkte bara tala om att du har vunnit 1:a pris i min tävling jag hade så hör av dej till mej så jag får skickat vinsten till dej.

[email protected]

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela