Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Mei Tai

Publicerad 2010-07-16 08:31:03 i Alster,

Innan Elvira föddes och innan jag blev stor och tjock av graviditeten så sydde jag en Mei Tai. En blandning mellan sele och sjal. Den är JÄTTEfin tycker jag, dock är jag inte nöjd med axelbanden och jag ska sy om den tänkte jag. Bland annat är inte axelbanden riktigt som jag vill ha dem.

Alissa ställer självklart upp och visar att den fungerar. Sen fick hunden en snabb åktur

Photobucket Photobucket

Kommentarer

Postat av: Silverros

Publicerad 2010-07-23 15:39:19

Men attt bära sin hund var ju fiffigt.. Skäm inte bort den bara,då kanske hon aldrig vill gå själva ;)

Postat av: Trulsa

Publicerad 2010-07-23 23:17:21

Lite bortskämda är det nog men Mica var inte sådär överdrivet entusiastisk över att bli buren i MeiTai. Dock var det inget barn vaket när jag provade den första gången och jag var ju tvungen att visa upp den "In action" så hon fick så snällt ställa upp ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela