Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Randigt?

Publicerad 2011-04-27 08:00:00 i Allmänt,

Är det inne med bredrandigt nu? Det är sällan som jag reflekterar över mode och ännu mera sällan som mode upprör mig tillräckligt mycket för att jag ska börja fundera kring det. Jag som verkligen inte bryr mig om mode, klär mig i det som känns skönt för tillfället. Men ute på stan springer folk omkring i horisontellt randiga tröjor, svart och vitt ska det tydligen vara, och ju tjockare man är desto större och fladdrigare ska dessa bredrandiga tunikor vara. 

Det är FULT!! Det må vara hänt att någon liten sticka klär alldeles utmärkt i randigt, det kan till och med vara fint. Men vad alla tjockisar gör ute på stan i randigt vete fåglarna. Vet inte alla att randigt gör dig tjockare?? Om man ska ha randigt ska det vara vertikalt randigt då det är avsmalnande. Men nej, jag tror att den informationen har missat varenda människa i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela