Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Virkat: My little Pony! MLP fans 4ever ;)

Publicerad 2011-12-26 23:04:59 i Alster,

Jag tänkte länge att jag skulle virka en My little pony till min lillasyster pojkvän/sambo Daniel. Jag hittade inte något bra mönster och la ner idén för att julafton närmade sig med stormsteg. Två dagar innan hittade jag ett mönster med lite hjälp av mina kära vänner på sjalbarn. Här hittade jag mönstret: http://hooked-on-anime.dreamwidth.org/6139.html
Så jag panikvirkade en MLP till honom och blev panikklar tio minuter innan vi skulle hämtat honom på stationen för att åka ut till mina föräldrar. 
Här är resultatet:





Så här har ponnyn suttit hela kvällen sen så jag tror att den var uppskattad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela