Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Elvira 1 år

Publicerad 2011-05-26 23:47:49 i Barnen,

Idag fyllde Elvira 1 år. Jag har varit tvåbarnsmamma i exakt 1 år! För 1 år sen låg jag på BB och bara längtade hem, undrade varför jag var så dum att jag stannade kvar över natten. Åt min första bit brieost på länge. Bara njöt av min nya lilla bebis. Jag blir tårögd bara jag tänker på det för det är så fantastiskt!

Idag har vi inte gjort någonting speciellt. Min mamma och pappa har varit här och fikat. Alva tittade förbi en liten stund, drack en kopp te och skyndade sen vidare och till sist kom Ulla och Lotta förbi. Jag har bjudit på chokladbollstårta och druckit massor av kaffe. Elvira har fått hur många grattis som helst på sjalbarn och på facebook och dagen har varit allmänt mysig!! 


Här ligger en bebis och är precis på väg ut, bara några timmar kvar innan Elvira tänker gästa vår värld!! 


Efter 3 timmar var hon här, min lilla Elvira! 


Vilken fin storasyster Alissa har blivit. 


2 månader gammal är man fortfarande så liten så...

Hoppen agerade länge sjalvagga, här 3 månader gammal

4 månader och nyfiken på livet!!!

5 månader och dags för julfotot. Det blev inte många bra bilder vill jag lova...
6 månader och nyfiken på världen!

Jul och 7 månader gammal!

8 månader - Min fina familj!
9 månader och den gladaste bebis som finns!!
10 månader
11 månader - De blåaste ögonen i stan!
1 år!!!
Året har gått så fort, jag kan inte förstå att det första året är slut och att mina barn börjar bli så stora... Jag är så otroligt tacksam över mina barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela