Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Aviatrix baby hat

Publicerad 2011-10-27 18:54:54 i Alster,

Jag har stickat en mössa till Elvira och håller på att sticka ytterligare en till Alissa, men jag har stannat upp lite på den, är inte så bra på att sticka samma sak flera gånger, kan vara därför det finns så få strumpor som jag har stickat här hemma. När jag väl gjort en så kan jag det och då är det tråkigt att sticka en till. Men det är så lite kvar nu så det är bäst att göra klart den snart. Så här blev Elviras iallafall.
mönstret finns på ravelry här: http://www.ravelry.com/patterns/library/aviatrix-baby-hat
och garnet kommer från Netto

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela