Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Smitten

Publicerad 2011-10-09 08:09:00 i Alster,

Mina vänner har bjudit oss på 40-års och förlovningsfest och jag kände att jag ville ge någonting personligt. Så jag letade reda på ett mönster på www.ravelry.com och sen satte jag mig och räknade om det så det passade mitt garn. Det var lite knivigt i slutet om garnet skulle räcka och det räckte inte till tre likadana vantar så singelvantarna inventerade jag färgerna på.
Här hittar ni mönstret: http://www.ravelry.com/patterns/library/smitten-2

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela