Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Glasögon från extraoptical.com

Publicerad 2011-09-06 20:32:16 i Allmänt,

Jag surfade runt och hittade extraoptical.com. Där fanns glasögon från 79:- och mitt i natten fick jag för mig att beställa ett par på vinst och förlust, blev det inte bra så kunde jag vara utan de där 79 kronorna. Sen kom det på ytterligare 79 kronor i frakt (oavsett hur många man beställde) Och nu två veckor senare så sitter jag här med mina nya brillor och är skitnöjd!!

Dessutom så visar jag att jag klippt mig med. Men håret behöver garanterat tvättas *himlar med ögonen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela