Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Lunginflamation

Publicerad 2011-09-24 19:36:17 i Allmänt,

Jahapp, då har man varit mer eller mindre däckad i flera veckor. Atypisk lunginflamation säger diagnosen och idag är näst sista dagen på antibiotika. Hostar gör jag till tusen men annars går det åt rätt håll.  Det har blivit några projekt under tiden trots sjuka men hittils har jag inte hunnit fotografera. Det kommer snart på bloggen dock

Kommentarer

Postat av: Den Rockande Kocken

Publicerad 2011-09-25 12:47:06

Kikar bara in helt snabbt för att önska en underbar söndag och tipsa om att jag har en ny tävling på bloggen... Hoppas du mår bättre och får sluta hosta snart... http://blog.godaremat.se/template_permalink.asp?id=614

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela