Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

EFIT 28/1

Publicerad 2012-01-29 10:18:24 i Allmänt,

Jag var med i EFIT igår - Ett foto i timmen! Lyckades ganska bra må jag säga!
6-8: Första barnet kom in klockan 6 men jag satte på tvn och låg och snoozade till 8 så här blev det inga bilder...
9:00 Vi sitter och äter frukost tillsammans. Som vanligt lagom rörigt.

10.00 Jag har satt barnen framför tvn och passar på att plugga lite medan jag fortfarande kan.

11.00 Färdigpluggad och sjalbarnspausar

12.00 Har precis städat klart barnens rum och golvet är blankt och fint efter att ha torkat det.

13.00 Äter korv stroganoff till lunch med barnen

14.00 Elvira är supertrött och jag lägger henne för middagsvilan
15.00 Jag ligger i sängen och tittar i Ottobre medan Elvira sover och Alissa leker.

16.00 Jag har bakat kakor och står och ska göra pannbiffar
17.00 Jag dricker en latte, äter en kaka och steker pannbiffar

18.00 Barnen är superbusiga och leker att de ska bada på låtsas


19.00 Jonas har kommit hem och äter en macka innan barnen ska läggas.

20.00 Vi lagar pasta och ostsås.

21.00 Målarverkstaden igång

22.00 Tedags!

23.00 Halvfärdig med en hög figurer.

24.00 Hänger tvätt mitt i natten.
01.00 snart dags att sova, ska bara bädda sängen först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela