Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Vattkoppor x3

Publicerad 2012-05-09 12:48:40 i Allmänt,

Först börjar jag, som fått dem på amningshjälpens riksträff!!

Inte för att det syns jättebra men jag var prickig i precis HELA ansiktet, hela hårbotten och större delen av kroppen! 

Sen var det Alissas tur: 

Lyckades inte fånga hennes koppor bra på kamera heller men hon fick fler...
Dock inte lika illa som Elvira
Så nu har vi haft vattkoppor i 3 veckor totalt och har väl en knapp vecka kvar innan Elvira är frisk, tur att skolan snart är slut så att jag kan ta mestadelen av vabben men lite hade jag ju behövt göra faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela