Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

På stickorna

Publicerad 2013-10-07 08:32:00 i Alster, Stickat,

Det var länge sen jag la upp någonting om vad jag har på stickorna. 
 
I höst har jag stickat ganska mycket och en del börjar vara klart. 
 
En liten mössa till en tvååring som fryser om huvudet i höst, hoppas bara mottagaren tycket att blått passar på flickor med för det gör iallafall jag (Undrar om man skulle sticka en sån till tjejerna med) 
 
En ugglemössa till mig själv: 
 
En Thunderstruck mysteryKAL där jag är mitt uppe i avmaskningen just nu och som sen ska blockas
 
En Desolation of smaug som bara fått två ledtrådar släppta hittills
 
En dreambird som får en vinge här och en vinge där
 
Och så har jag påbörjat en KArin Kurbits mössa i Kauni regnbåge, mitt drömgarn 
 
Bilder på övriga projekt kommer när det finns möjlighet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela