Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Shoppingrunda

Publicerad 2010-08-27 10:40:43 i Barnen,

Igår var jag ute på stan och shoppade då jar har insett att vi inte har ett enda plagg sen innan i storlek 98, förutom då en spindelmannentröja och en rosarandig tröja som det står 98 i men som hon haft sen storlek 86. Det blir dyrt att köpa massor med nya kläder åt henne men hon behöver det och särskilt som hon inte har några tjocka byxor vad det verkar som.
Dessutom fick hon nya skor när vi ändå höll på, jättefina men de kom utan skosnören. Det är ioförsig skor som är gjorda för att inte behöva skosnören men om det finns snörhål så vill så klart tösen ha skosnören.


Skor strlk 26. 149:- H&M

Alissa väckte mig vid 7 i morse och innan jag hunnit upp knappt så hade hon dragit på sig nya skorna



Ignorera för övrigt röran, jag fattar inte riktigt hur jag ska få någon ordning här hemma, jag vet inte i vilken ände jag ska börja och under tiden blir det ännu stökigare...



Svarta mjukisbyxor stlk 98. 79:- H&M
Grå mjukisbyxor strlk 98. 99:- Lindex
Randig tröja strlk 98. 79:- Lindex
Lila mjukisbyxor strlk 62. 79:- Lindex
Turkos och gröna strumpor strlk 16-18. 39:- Lindex
Dreggelscarfs 49:- Lindex
5 par strumpor strl 25-27. 79:- H&M

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Publicerad 2010-08-27 10:58:57

Fina saker...Röra är de här hemma med som oftast. Kommer nog sitta i samma sits när jag har 2 små att ta hand om....Kram min blogg är uppdaterad med, har du sett?

Postat av: Diana

Publicerad 2010-08-27 14:32:05

gud vad gullig Fniss är :D Jag får väl komma in till stan någon dag och hjälpa till att passa snorungarna medan du städar :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela