Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Pärlplattan är min vän!

Publicerad 2010-12-19 11:57:33 i Alster,

Har ni sett min senaste hobby! Ja, så länge jag har barn kommer den nog fortsätta. Jonas blev eld och lågor när han kom hem för han ville också göra. Men jag hade gjort slut på alla svarta och bruna pärlor så han får så snällt vänta tills vi har fixat nya. Alissa är inte sådär fasligt intresserad av att bygga pärlplattor ännu men det var roligt att hälla ut pärlor över hela köket. Så bara så ni vet, en 2-åring är definitivt för liten! Det här är alla som jag gjorde igår! Men nu ska jag ta mig an min julkalendersjal i stället så att jag kommer förbi dag två någon gång! 


Kommentarer

Postat av: Jenniiz

Publicerad 2012-03-17 09:38:59

Vad kul med att pärla.

Måste bara fråga, var hittade du mönstret till supermario?? Jag letar men hittar inte =(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela