Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Fina tossor

Publicerad 2010-07-27 23:56:23 i Alster,

Det här har jag funderat på länge men inte kommit mig för, har funderat på bästa modellen och har hittils inte kommit fram till riktigt rätt. Jag är verkligen inte nöjd med modellen och jag måste komma på hur jag ska göra med resår och med sömmarna i botten på tossan.
Hur som helst så är det här resultatet:



Blå fleece på insidan, fina blomtyget på utsidan. Resår på insidan för att hålla fast tossan. Kom på i efterhand att den borde suttit fast i yttertyget i stället kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela