Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Ullbyxor till barnen

Publicerad 2010-07-04 19:59:01 i Alster,

Jag började att sticka ett par till Elvira. När det sen kom till kritan så insåg jag att de var på tok för stora till lillan och det blev till att sticka ett par till. Nu har båda barnen en varsin ullbyxa som nu bara ska tova till sig också.

Mönstret är från www.tygisar.se deras enkla ullbyxor. Jag har dessutom stickat resår längst upp vilket inte finns med i själva mönstret.

Photobucket

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela