Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Dreggelscarfs

Publicerad 2010-11-08 08:58:00 i Alster,

Jag har börjat utarbeta ett eget mönster på dreggelscarfs. Det går inte så bra ska jag tala om. Jag har gjort två misslyckade försök idag. Två försök som visserligen gått att rädda men det blev ändå inte bra. 
Tyget är IKEAs flodhästar och på baksidan IKEAs svarta Lenda. Inspirerande? Nej, inte särskilt men väldigt fint. 

Jag gjorde två stycken men jag kan inte hitta den ena helt plötsligt och den här var smutsig redan när jag fotade den efter en dags användande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela