Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Jag har köpt en ny bärsjal

Publicerad 2010-11-05 08:00:00 i Allmänt,

Jag har köpt en Storchenwiege Ulli!!! Så himla fin är den... 


Och nej, jag kan väl inte påstå att jag är någon proffsfotograf precis. Men jäkla söt unge har jag iallafall ;)

Sjalen var så himla gosig redan från början, den kommer bli gosigare... Den var lätt att knyta och gled fint på plats. Elvira verkade gilla den... Ska nog försöka mig på att kasta upp någon av ungarna på ryggen någon dag med den. Övning ger färdighet!

Kommentarer

Postat av: Bo Ahlbertz

Publicerad 2010-11-05 10:31:55

Fin sjal :) Finns du på skype ??

Postat av: namera

Publicerad 2010-11-09 22:45:38

Åh! Så kul att se den in action!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela