Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Julkort från vistaprint

Publicerad 2010-11-21 08:00:00 i Barnen,

Tidigare år har vi  tagit julkort på ridskolan tillsammans med tomten och hans häst. Tyvärr har ridskolan lagt ner och i år blir det inga julbilder därifrån. Så efter att ha klätt barnen i julkläder och spenderat många timmar till att fota och sen redigera så hade jag äntligen en färdig design klar. 20 julkort landar inom en vecka här hemma och sen ska det skickas julkort. Det är så tråkigt att allt händer på facebook nu mera så jag tänker vara kärringen mot strömmen och verkligen fokusera på att skicka riktiga julhälsningar till mina nära och kära!
Jag har dessutom satt ihop en fotokalender till oss inför nästa år! Jättehärligt!!
Här är ett av mina "misslyckade" julfoton ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela