Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Mobilfodral

Publicerad 2010-11-07 08:07:00 i Alster,

Jag har virkat ett mobilfodral till min mobil. Det har varit på gång länge men jag har inte tagit mig an det. Det är ett denimfärgat sockgarn från Netto när de hade garn för ett litet tag sen. Gissa om det gick fort för dem att sälja slut på garnet, allt utom det rosa som låg kvar några dagar extra. Synd att jag inte skaffade mer när de hade för det blå är helt fantastiskt fint.
Fjärilarna är gjorda i ullgarn, det röda från stoff och stil och det orangea från en butik här i stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela