Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Söta små barnen

Publicerad 2010-11-30 08:21:00 i Barnen,

Jag kan inte hjälpa det men mina barn är det finaste jag har! Jag kommer på varje dag hur mycket jag älskar dem och uppfylls ofta av min kärlek till dem.
Elvira har stolt lyckats få tag på kastrullen med spagetti efter middagen!! Vårt älskade lilla matvrak!! 

Lilla gullungen min. Elvira ålar inte ens ännu nu när hon är 6 månader men jag är inte det minsta stressad över det, med andra barnet är jag inte alls lika fixerad... Men inte kommer hon att gå som sin storasyster gjorde när hon var 8 månader. 

Alissa är min lilla hårfager, alltid ser man mer av hennes kalufs än av henne på bilder tycker jag... Duplo är fantastiskt kul enligt lilla humlan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela