Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Stickad sjal

Publicerad 2010-09-21 11:21:02 i Alster,

Jag har äntligen efter mycket om och men stickat klart min sjal. Det började med att mina stickor blev för korta och jag var tvungen att köpa nya för att kunna fortsätta sticka och sen kanske jag hade kunnat lägga in ett nystan till i den. Men jag orkade inte mer. Nu ska jag köpa rött och gult garn och göra en till. Jag drömde nämligen om en så fin sjal som var röd med gula kanter och detaljer.



Nu är den förvisso i acrylgarn men det kan man väl stå ut med ;)

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Publicerad 2010-09-21 11:55:54

fin :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela