Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Barnkläder säljes

Publicerad 2011-08-14 01:16:22 i Till Salu,

Tänkte att det är lika bra attt lägga upp bilder i ett inlägg på de kläder jag tänkte sälja:

Storlek 74
Storlek 68 (har jag för mig)

Storlek 62

Storlek 56

Overall storlek 90
Jag ska ta och inventera bättre i morgon och fixa fler bilder

Långärmade bodys storlek 74 10:- styck. 


Byxor storlek 74 5-20 kr/styck


storlek 74 10:- styck


storlek 74 pyjamas och sjömansbyxor 5:- styck, jackorna 20:- styck (oanvända eller mycket lite använda)


Klänningar storlek 74 5-20 kr styck

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela