Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Halsdukar

Publicerad 2011-08-15 21:45:54 i Alster,

För ett tag sen köpte jag 4 nystan buckligt garn i Acryl på T:GR och det har legat utan att bli någonting. Nu försöker jag verkligen använda upp det garn jag har (så att jag får köpa nytt med gott samvete) och eftersom jag inte kunde komma på någoting bättre fick det bli en dekorativ halsduk att ha till min fina nya bruna vinterjacka:



Och bäst som jag satt och stickade så ville Alissa väldigt gärna ha en halsduk hon med, så jag plockade fram ett par nystan med garn från samma butik som legat sen jag stickade en kofta till Elvira. Det här är resultatet: 



Kommentarer

Postat av: Alex Fson

Publicerad 2011-08-16 00:02:50

Vad fina! Får nästan lust att sticka en halsduk till mig själv nu. Lite inspiration att titta på dina grejer. Förresten, länka varandra?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela