Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Gårdagens bravader!

Publicerad 2011-07-12 09:34:52 i Allmänt,

Igår var jag och träffade mina fina vänner nere i Lund, vi åt på kinarestaurang, satt på espressohouse och drack kaffe och så snackade vi en faslig massa!
Innan vi träffades för att gå och äta på kinarestaurang tog jag med barnen ner till Lund för att ge dem till deras pappa som slutade jobbet ungefär samtidigt som jag kom ner. När jag skulle lämna dem ställde jag vagnen obromsad och kramade och pussade på min sambo. Bäst som vi stod och pussades ser jag hur två personer går förbi mig och skrattar till synes åt oss och när jag tittar upp ordentligt ser jag att de skrattar åt just oss för Alissa har tagit vagnen med Elvira i (Hur ofta händer det att det är Elvira som sitter i vagnen egentligen) och sprungit iväg... Måste sett ganska roligt ut samt livsfarligt :P

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-06 08:56:06

Godmorgon :D

hoppas du har sovit gott



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela