Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Sytt till mig själv!

Publicerad 2011-07-11 15:06:07 i Alster,

Det händer inte jätteofta, jag tycker över lag att det är tråkigt för att det går så mycket tyg. Hade man gått ner i vikt lite grann hade det definitivt varit roligare. Men så hittade jag ett tyg nere i förrådet som jag tyckte skulle bli så fint som kjol. Tyvärr hade jag ingen bra mudd hemma och jag hade inte tålamod att vänta tills jag kunde köpa en som passade så det fick bli brun mudd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela