Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Badbrudar

Publicerad 2011-06-19 21:47:40 i Barnen,

Mina töser ÄLSKAR vatten och för ett par veckor sen åkte vi till Finjasjön och badade. Jag har haft lite bloggtorka och inte orkat uppdatera så mycket.
Hundarna var med de också!
Och en blekfis till sambo vågade känna på det kalla vattnet han med!
Det är som vanligt svårt att få min kära sambo att springa med kameran och jag fastnar sällan. Samt att när jag fastnar på bild blir det sällan bra. Men nått enstaka finns det...
Visst är min hatt lite söt ;)
För övrigt är det inte jag som bestämt att mina barn inte ska ha solhatt när de är ute. Det är fullkomligt omöjligt att få mina barn att behålla hattarna på! Alissa kan ibland använda sin keps och då är jag glad. Elvira kan man knyta fast hatten på men det håller bara en liten stund och den stunden är hon skitarg. Så ibland orkar jag inte bråka om det och vi håller oss ute i solen kortare stunder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela