Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

UFOn

Publicerad 2011-06-26 00:03:02 i Allmänt,

Ikväll har jag varit produktiv när jag har tittat på film, massor av UFOn har blivit färdiga, en formsydd frottéblöja, ett par trosor åt Alissa som jag sprättat en söm och satt resår i ben och midja, två inlägg till pocketblöjorna utklippta och sydda, ett mönster ritat, En hel massa sprättat. Desstuom har jag gjort en låda för färdiga projekt och en låda enbart för UFOn så nu känns det lite bättre och jag kan börja på lite andra projekt och ta mig an det sista bytet på facebook, jag är nästan en månad sen med det nu och jag skäms, men det kom så mycket ivägen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela