Trulsamin Home & Crafts

Hem, hus, kaniner, handarbete, familj, studier och allt annat som hör livet till!

Imorgon börjar mitt nya liv

Publicerad 2013-09-01 20:00:29 i Allmänt, Sjuksköterska,

Eller kanske är det första dagen på vägen mot ett nytt liv, ja vem vet. Jag ska börja plugga, på riktigt, och jag håller på att fullständigt braka ihop så nervös är jag. Ny skola, ny stad, nya lärare, nya medstudenter och allt det är sånt som jag verkligen inte är bra på. Så istället för att förbereda mig, kolla vart jag ska osv så stänger jag ner, fullständigt... Det är inte förrän nu som jag över huvud taget har börjat tänka på det eftersom jag helt enkelt har svårt att hantera det. 
 
Så hur ser planen ut för imorgon då? Tja, jag har ingen aning och jag kommer inte ha någon aning än på några timmar helt enkelt för att jag inte orkar ta tag i det... Istället sätter jag mig och skriver ett värdelöst blogginlägg om det. 
 
För den som missat det ska jag alltså läsa till sjuksköterska i Kristianstad de närmaste tre åren och jag har ingen aning om vad jag har gett mig in på... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trulsa

Tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent med grandiosa planer på självhushållning och reducerande av kemikalier och annat skräp i mitt liv.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela